Achtergrond

Welkom bij CB-inside!

Beste CB’ers,  

Het heeft even geduurd, maar het is dan eindelijk zover! De opleiding heeft haar eigen redactie: CB Inside! Vanaf nu zullen wij jullie voorzien van vette content.  

 Wat kunnen jullie verwachten? 

De bestaande MIC-blog is ondertussen vervangen door deze website maar de redactie is er zeker niet alleen voor informatieve doeleinden! Zo kun je iedere week ontzettend leuke artikelen en video’s verwachten om jouw studie een beetje leuker te maken.  Daarnaast houden we ook alle relevante evenementen voor en door CB-studenten in de gaten zodat je hier een kalender hebt voor alles wat je naast je studie zou kunnen doen. Heb jij daarnaast zelf toffe ideeën over wat jij wil horen, zien en lezen op de website? Tip onze redactie via  cbinside.redactie@gmail.com.

We starten meteen goed met een lang verhaal. Morena Lam vertelt ons in een drieluik over haar ervaringen hoe het is om te studeren met een functiebeperking. Deel 1 is hier te lezen, volgende week maandag kun je genieten van deel 2.

Verder kunnen jullie al het een en ander lezen over de verschillende kick-offs van de specialisaties in het tweede studiejaar. Zo kun je lezen over de Artica Battle, het One Week film project, de educatie tournee en het “geheime” project van journalistiek. Op onze Insta gaan we bezig met het verzamelen van de beste video’s en foto’s van studenten om je een indruk te geven wat er allemaal gebeurd binnen en rondom onze opleiding.

Waar zijn we te vinden? 

Op Instagram onder cbinside! En hier! 

Hoewel wij zelf al heel veel leuke plannen hebben, zijn we ook zeker blij met jullie input. Voor al jouw toffe ideeën zijn we te bereiken via Instagram, onze website, of kun je een mailtje sturen naar cbinside.redactie@gmail.com. Daarnaast zijn wij opzoek naar enthousiastelingen die zich bij ons zouden willen aasluiten. Wil je ons joinen of eenmalig een artikel voor ons schrijven? Supertof! Let us know! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *